Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Дрифт

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 11 Janvāris 2010, 23:25

nu ja dumaju 4to v nejo tam karkas stavitsja, a mozhet i s dvigatelem 4toto delaetsja[/quote]
Думаешь у него нет "своего" сервиса? Ведь как я слышал он авто продаёт, поэтому не думаю, что у него своих мастеров нет...[/quote]
nu odno delo prostoj servis, druge gde dvigateli nakru4ivajut, i karkasy u nas stavjat o4enj malo gde[/quote]

согласен, но как-то не уверн, что Хулиган пошёл бы к Гвидо ... Они, как я знаю, на трассе были соперникаи из 2 лагерей.. )
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Vityok rakstīja 12 Janvāris 2010, 00:33

ladron rakstīja:nu ja dumaju 4to v nejo tam karkas stavitsja, a mozhet i s dvigatelem 4toto delaetsja

Думаешь у него нет "своего" сервиса? Ведь как я слышал он авто продаёт, поэтому не думаю, что у него своих мастеров нет...[/quote]
nu odno delo prostoj servis, druge gde dvigateli nakru4ivajut, i karkasy u nas stavjat o4enj malo gde[/quote]

согласен, но как-то не уверн, что Хулиган пошёл бы к Гвидо ... Они, как я знаю, на трассе были соперникаи из 2 лагерей.. )[/quote]
nu a esli drugih mest netu i u Gvido horoshye mastera, to po4emu net?
Vityok

 
Atbildes: 208
Pievienojies: 06 Septembris 2009, 16:44

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Artur rakstīja 12 Janvāris 2010, 03:38

Vityok, а почему думаешь что других мест нет? Латвия большая..
- Чем отличается хомяк от крысы?
- PR-менеджером
Lietotāja avatārs
Artur

 
Atbildes: 883
Pievienojies: 24 Februāris 2009, 23:13

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Vityok rakstīja 12 Janvāris 2010, 15:45

Artur rakstīja:Vityok, а почему думаешь что других мест нет? Латвия большая..

mesta estj no o4enj malo, znaju toljko GSR v Adazhi i vse, i za4em kudato po Latvii kogda estj v Rige i ljudi imenno dlja Drifta mashyny gotovjat
Vityok

 
Atbildes: 208
Pievienojies: 06 Septembris 2009, 16:44

2010. gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klase)

Atbildētlietotājs Drifty rakstīja 13 Janvāris 2010, 01:18

2010. gada Latvijas Drifta čempionāta (PRO klase)
NOLIKUMS



1. Vispārīgie noteikumi.
2. Sacensību rīkošana, tiesāšana.
3. Sacensību norises vieta un laiks.
4. Sacensību dalībnieki.
5. Sacensību automašīnas, sportista ekipējums.
6. Sacensību norise.
7. Komandu ieskaite.
8. Rezultāti.
9. Protesti un apelācijas.



1. Vispārīgie noteikumi

1.1 Šis nolikums saskaņā ar LAF Nacionālo Sporta kodeksu nosaka 2010. gada Latvijas Drifta čempionāta (turpmāk tekstā – Čempionāts) sacensību rīkošanas, norises un tiesāšanas kārtību, kā arī prasības sacensību dalībniekiem un noteikumus Čempionāta kopvērtējumam. Drifta sacensību noteikumu grozījumus un papildinājumus akceptē vienīgi LAF Prezidijs vai LAF Šosejas komisija.
1.2 2010. gada Latvijas Drifta čempionātā atļauts piedalīties Pro drifta sportistu licenču īpašniekiem vai citas valsts ASN izdotām drifta Pro klases sportista licencēm.
1.3 Par šajā nolikumā neatspoguļotiem jautājumiem lēmumu pieņem:
1) komisāri, ja lēmums tiek pieņemts Čempionāta posma norises laikā;
2) šosejas komisijas padome, ja lēmums tiek pieņemts citā laikā.
1.4 Nolikuma papildinājumi tiek paziņoti sacensību dalībniekiem sacensību posma norises dienā uz oficiālā informācijas dēļa, LAF interneta mājas lapā http://www.laf.lv .
1.5 Drifts ir sacensības ar startu gaitā un finišu gaitā nenoteikta garuma distancē. Drifts ir braukšanas tehnika, kurā braucējs ieņem sacensību joslu, kas dod vislielāko ātrumu un tādu leņķi, lai automašīnu varētu pakļaut vadāmai sānslīdei (ieteicamo joslu parasti vai vienmēr nosaka tiesneši dalībnieku sapulces laikā).

2. Sacensību rīkošana, tiesāšana

2.1. Sacensības, saskaņā ar LAF Nacionālo Sporta kodeksu, šī Nolikuma ietvaros rīko attiecīgā Čempionāta posma rīkotājs, sadarbībā ar LAF Šosejas komisiju un drifta darba grupu.
2.2. Sacensības tiesā LAF Šosejas komisijas padomes apstiprināta tiesnešu kolēģija saskaņā ar LAF Nacionāla Sporta kodeksu, šī Nolikuma un tā pielikumu prasībām.
2.3. Vērtēšanas kritēriji tiek noteikti šī nolikuma pielikumā Nr.2 un ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.
2.4. Sacensību rīkotājam nolikums jāiesniedz LAF saskaņošanai termiņos, kas noteikti Kodeksā. Bez LAF saskaņošanas nav pieļaujama plānojamo sacensību reklāma.
2.5. Nolikumā jānorāda precīza starta procedūra (automašīnas novietošana starta pozīcijā, karoga vai luksofora signāls un tml.) un principi, pēc kādiem tiks noteikti starti.
2.6. Rīkotājam jānodrošina pēc iespējas līdzvērtīgi starta apstākļi katram braucējam.

3. Sacensību norises vieta un laiks

3.1. Čempionāts notiek LAF Šosejas komisijas padomes atzītās trasēs, saskaņā ar LAF Šosejas komisijas Padomes apstiprināto sacensību kalendāru 2010. gadam.
3.2. Drifta sacensības notiek slēgtās trasēs (Kodeksa 2.36.1.punkts). Sacensību trase uz sacensību laiku obligāti ir jāslēdz vispārējai satiksmei un jānovērš neatļauta iekļūšana tajā (Kodeksa 5.2.punkts).
3.3. Trases drošības shēmu apstiprina LAF šosejas komisija.
3.4. Trases aprakstam jābūt ietvertam Nolikumā. Trases shēma sacensību dienā jāpublicē sacensību oficiālajā informācijas stendā.
3.5. Sacensību automašīnu iedalījumu ieskaites grupās Rīkotājs norāda Nolikumā.
3.6. Braucieni sākas dienaskārtībā paredzētajā laikā. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par braucēja un automašīnas savlaicīgu ierašanos uz brauciena startu.
3.7. Starta saraksts jāpublicē oficiālajā informācijas stendā ne vēlāk kā 15 minūtes pirms pirmā braucēja starta


4. Sacensību dalībnieki

4.1. Sacensībās atļauts piedalīties braucējiem ar LAF un citu valstu federāciju izsniegtām drifta sportistu licencēm 2010. gadam.
4.2. LAF drifta sportista licences saņemšanas kārtību nosaka šī nolikuma pielikums Nr.1 “LAF PRO drifta licenču saņemšanas kārtība 2010. gadam” un ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.
4.3. Dalībnieks sacensību laikā nedrīkst atrasties alkohola, narkotiku vai citu apreibinošo vielu ietekmē. Sods – izslēgšana no sacensībām un licences zaudēšana. Dalībnieka veselības stāvoklis nedrīkst traucēt vadīt automašīnu.



5. Sacensību automašīnas, sportista ekipējums

5.1. Sacensību automašīnām jābūt sagatavotām saskaņā ar LAF Šosejas komisijas drifta darba grupas izstrādātiem un LAF Tehniskās komisijas apstiprinātiem drifta tehniskajiem noteikumiem PRO klasei 2010.gadam.
5.2. Drifta sacensībās drīkst piedalīties ar aizmugures piedziņas automašīnām.
5.3. Drifta sacensībās atļauts piedalīties ar LAF noteiktajā kārtībā reģistrētām, LAF autošosejas drifta PRO klases tehniskajiem noteikumiem atbilstošām aizmugures piedziņas automašīnām. Par citu automašīnu startēšanu un piederību kādai no klasēm lemj galvenais tiesnesis, ņemot vērā tehniskā komisāra ieteikumus. LAF drifta tehniskie noteikumi ir šī nolikuma pielikums Nr.3 „Tehniskās prasības PRO klases automobiļiem Drifta automašīnām 2010. gadam“ un ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.
5.4. Ar piereģistrētu sporta automašīnu sacensībās drīkst piedalīties ne vairāk kā 1 dalībnieks.
5.5. Ar galvenā tiesneša atļauju var mainīt pieteikto sacensību automašīnu pret rezerves automašīnu, tas ir, citu automašīnu, kas nepiedalās sacensībās. Rezerves automašīna jāpiesaka un jāatrāda tehniskajai komisijai pie reģistrācijas.
5.6. Braucēja drošības ekipējums tiek pārbaudīts automašīnu tehniskajā komisijā. Tehniskajam komisāram ir tiesības pārbaudīt Dalībnieka drošības ekipējumu jebkurā sacensību brīdī.
5.7. Sacensību laikā dalībniekam obligāta prasība - lietot FIA homoloģētu, autosportam paredzētu kombinezonu, cimdus, apavus. Atļauts izmantot kartingam paredzētu ekipējumu, ja papildus tiek lietota pilns komplekts autosportam paredzētas apakšveļas.
5.8. Sacensību laikā automašīnai jābūt ekipētai ar FIA homoloģētu kausveida sēdekli, 5 punktu drošības jostām. Homologācijas termiņš drīkst būt beidzies. Ražošanas gads – ne vecāks kā 2000.gads.
5.9. Drifta sacensību laikā dalībniekam jābūt piesprādzētam ar drošības jostām. Dalībniekam automašīnā ir jābūt aizsprādzētā motorsportam paredzētā aizsargķiverē. Sods par šī punkta neievērošanu – izslēgšana no brauciena.
5.10. Sezonas starta numuri dalībniekiem ar gada licencēm tiek piešķirti uz visu sezonu. Starta numurus pirmajiem 16 braucējiem nosaka LAF Šosejas komisijas drifta darba grupa atbilstoši 2009. gada sezonas Latvijas drifta kausa kopvērtējuma rezultātiem. Pārējie dalībnieki saņem starta numurus reģistrācijas secībā.
5.11. Dalībniekam drošības nodrošināšanai sacensību laikā jāizmanto drošības aprīkojums atbilstoši LAF Tehniskās komisijas apstiprinātiem noteikumiem.
5.12. Sacensību treniņu, kvalifikācijas braucienu un tandēmu braucienu laikā mašīnā drīkst atrasties tikai viens cilvēks – braucējs. Par nepiederošu personu atrašanos automašīnā braucēju soda ar izslēgšanu no sacensībām.
5.13. Pieteicējam jānodrošina sacensībām pieteikto automašīnu uzrādīšana sacensību tehniskajai komisijai Nolikumā paredzētajā laikā. Braucējiem jāuzrāda sacensību tehniskajai komisijai dalībnieka drošības ekipējums. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par sacensību automašīnas un dalībnieka drošības ekipējuma atbilstību. Ja tiek konstatēta automašīnas vai dalībnieka drošības ekipējuma neatbilstība, dalībnieku var sodīt ar aizliegumu startēt attiecīgajās sacensībās vai ar izslēgšanu no attiecīgajāmsacensībām. Turklāt galvenajam tiesnesim ir tiesības ziņot par šo pārkāpumu LAF Šosejas komisijai, kas izskata jautājumu par automašīnas īpašnieka/vadītāja nesportisku rīcību.
5.14. Dalībniekam, automašīnai vai drošības aprīkojumam konstatētās nepilnības, vai defekti ir jālikvidē un atkārtoti jāveic attiecīgā pārbaude, līdz tehniskās komisijas beigām. Ja atkārtotajā pārbaudē auto atbilst noteikumiem, tas var piedalīties kvalifikācijā. Ja auto neiziet otrreizējo tehnisko pārbaudi, vadītājam ir jāpamet tehniskās pārbaudes zona un ir liegta dalība attiecīgajās sacensībās. Pēc katras sadursmes tehniskais komisārs pārbauda auto tehnisko stāvokli un nosaka vai tie drīkst turpināt sacensības. Ja tiek konstatēts defekts tandēmu cīņu laikā: vadītājam tiek dotas piecas minūtes, lai salabotu savu auto, remonts ir jāveic dalībnieku parkā, ne trasē. Dalībniekam ir jāinformē dalībnieku tiesnesis par savu rīcību. Piecas minūtes uzskaita dalībnieku tiesnesis, sākot no auto ierašanās dalībnieku parkā.

6. Sacensību norise

6.1. Tehniskā pārbaude
6.1.1. Sacensībām pieteiktajiem dalībniekiem Nolikumā paredzētajā laikā jāierodas uz dalībnieku dokumentu pārbaudi un jāuzrāda Nolikumā norādītie dokumenti. Dalībnieku dokumentu pārbaudē dalībnieki saņem Rīkotāja piešķirto starta numuru un Rīkotāja reklāmu.
6.1.2. Sacensību dalībnieku dokumentu pārbaude notiek saskaņā ar katra posma dienaskārtību sacensību sekretariātā.
6.1.3. Sacensību dalībniekam vai komandas pārstāvim dokumentu pārbaudes laikā sacensību sekretāram jāiesniedz:
1) sportista licence,
2) pieteicēja licence,
3) tiem dalībniekiem, kas startē komandu ieskaitē - komandas licence,
4) jāiemaksā sacensību dalības maksa.
5) jāinformē sacensību sekretariāts par savu oficiālo pārstāvi.

6.2. Dalībnieku sapulces.
6.2.1. Dalībnieku sapulces laiks un vieta tiek norādīts Nolikumā vai Nolikuma papildinājumos, vai paziņots sacensību laikā, ja galvenais tiesnesis pieņem lēmumu par dalībnieku sapulces sasaukšanu. Dalībniekam vai tā Pieteicējiem ierašanās uz dalībnieku sapulci ir obligāta. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par to, lai tā pārstāvētais dalībnieks saņemtu dalībnieku sapulcē sniegto informāciju par sacensību norisi.

6.3. Kvalifikācijas braucieni
6.3.1. Vērtētais brauciens sākas mirklī, kad sacensību transporta līdzeklis šķērso starta līniju un beidzas, kad transporta līdzeklis šķērso finiša līniju. Finiša līnija jāveido kā dubulta konusu līnija trases abās pusēs. Ja transporta līdzekļi vēl joprojām driftē pēc finiša līnijas, dotajā braucienā tie tiek sodīti ar 50 LVL naudas sodu.
6.3.2. Sacensību dalībniekiem sacensību kvalifikācijai tiek piešķirti 2 (vai vairāk) atsevišķi vērtēti (ne-secīgi) braucieni. Starta secība tandēmu braucieniem tiek noteikta, balstoties uz labāko braucienu kvalifikācijā, saskaņā ar noteikto shēmu (sk. P. 8.3)

6.4. Braucienu norise, starta kārtība, pāragrs starts, finišs
6.4.1. Starta, finiša, un sānu līnijām, kā arī trases norobežojumiem jābūt norādītiem ar uzskatāmiem apzīmējumiem un labi saskatāmiem katram dalībniekam. Ja sacensības notiek diennakts tumšajā laikā, jābūt izgaismotai starta un finiša zonai, trases norobežojumiem, kā arī dalībnieku parkam
6.4.2. Riepu sildīšana („burnout”) atļauta tikai šim nolūkam speciāli paredzētās vietās. Riepu sildīšanas laikā kategoriski aizliegts citām personām jebkādā veidā turēt dalībnieka automašīnu. Riepu sildīšanas laikā aizliegts vēl kādai personai atrasties šajā zonā.
6.4.3. Dalībniekam, kura automašīna ir apstājusies trasē un bez palīdzības no malas nevar turpināt braucienu, jāpaliek sacensību automašīnā līdz brauciena pārtraukšanai
6.4.4. Jebkāda palīdzība no malas trasē brauciena laikā ir aizliegta.
6.4.5. Dalībniekam aizliegts turpināt braucienu, ja automašīnas tehniskais stāvoklis apdraud braucēju vai sacensību drošību (tajā skaitā, ir būtiski traucēta redzamība caur vējstiklu un tml.). Lēmumu par atļauju piedalīties sacensības pieņem galvenais tiesnesis konsultējoties ar tehnisko komisāru.
6.4.6. Dalībniekiem aizliegts veikts treniņbraucienus starp sacensību braucieniem, ja vien tam nav paredzēta speciāla vieta.
6.4.7. Pēc finiša līnijas šķērsošanas dalībniekam vienmērīgi jāsamazina braukšanas ātrums, neizraisot straujas kustības, izslīdēšanu vai sānslīdi. Dalībniekam jāievēro nobraukšanas shēmas norādījumi un kustības noteikumi dalībnieku parkā.
6.4.8. Sacensības sākas ar dalībnieku dokumentu pārbaudi un/vai automašīnu tehnisko pārbaudi un beidzas pēc visvēlākā no sekojošiem laika limitiem:
- protestu iesniegšanas vai to izskatīšanas laika limita beigām;
- noslēguma tehniskās pārbaudes beigām;
- apbalvošanas beigām.
6.4.10 Par sacensību pārtraukšanu meteoroloģisko apstākļu vai drošības apsvērumu dēļ lemj Galvenais tiesnesis, sacensību Komisārs.

7. Komandu ieskaite

7.1. Lai startētu komandu ieskaitē, papildus Drifta sportista licencei nepieciešams iegūt arī komandas licenci.
7.2. Komandā startē ne mazāk kā 2 braucēji. Maksimālais dalībnieku skaits komandā – 4.
7.3. Rezultātus komandas ieskaitē skaita no 2 labākajiem komandā startējušajiem dalībniekiem.
7.4. Komanda sacensībās iegūst tik punktu, cik tās sastāvā labāko divu startējušo dalībnieku rezultātu summa.
7.5. Ja komandu rezultāts sacensībās ir vienāds, augstāka vieta tiek piešķirta tai komandai, kuras dalībnieks ir ieguvis augstāku vietu individuālajā ieskaitē.
7.6. Ja komandu rezultāts pēc pēdējām sacensībām 2010. gada sezonā ir vienāds – augstāka vieta tiek piešķirta tai komandai, kurai augstāks rezultāts pēdējā sezonas sacensībā.


8. Rezultāti


8.1 Sacensību rezultātu noteikšanas principus, ievērojot vispārējos drifta principus, nosaka Rīkotājs un norāda Nolikumā. Sacensību rezultāti tiek balstīti uz Tiesāšanas principiem.

8.2.Ja sacensībās notiek kvalifikācijas braucieni vai vairāku pakāpju fināli, Nolikumā jānorāda
precīza sacensību kārtība.

8.3. Kopvērtējuma punkti tiek piešķirti labākajiem 16 dalībniekiem katrās sacensībās pēc izslēgšanas shēmas tandēmu braucienos:

drift.jpg


8.4. No 5.-16. vietai punkti tiek piešķirti balstoties uz kvalifikācijas rezultātu (saskaņā ar tabulu – astotdaļfinālu uzvarētāji, kas neiekļūst pusfinālā savā starpā sadala 5-8 vietu, atkarībā no savstarpējā kvalifikācijas rezultāta, savukārt astotdaļfinālos zaudējušie dalībnieki savā starpā sadala 9-16 vietu, atkarībā no savstarpējā kvalifikācijas rezultāta). 5.-8. vietai tiek piešķirti ieskaites punkti ar 2 punktu starpību. 1.-4. vietai tiek piešķirti punkti ar 4 punktu starpību. Punkti tiek piešķirti visiem dalībniekiem, neatkarīgi no licences tipa, ja tie ir LAF biedri.
8.5. Čempionāta posmos, kas notiek ārpus Latvijas, čempionāta ieskaites punkti tiek piešķirti labākajiem 16 dalībniekiem, saskaņā ar tabulu, tomēr neatkarīgi no tā, vai dalībnieks ir kvalificējies tandēmu braucieniem. Šādā gadījumā punkti tiek piešķirti balstoties uz kvalifikācijas rezultātu.


9. Protesti un apelācijas

9.1. Protestu var iesniegt tikai sportists vai sportista pieteicējs, uzrādot LAF licenci.
9.2. Protestu var iesniegt par sekojošiem pārkāpumiem:
a) par sacensību organizācijas neatbilstību šim nolikumam,
b) par automašīnu neatbilstību Tehniskajiem noteikumiem.
9.3. Iesniedzot protestu, jāiemaksā protestu nauda –100.00 Ls,
9.4. Protestu par pārkāpumiem brauciena laikā un par drifta automašīnas neatbilstību tehniskajiem noteikumiem jāiesniedz rakstveidā ne vēlāk kā 10 minūtes pēc iepriekšējo rezultātu paziņošanas;
9.5. Ja protests tiek apmierināts, protesta nauda tiek atdota tās iesniedzējam;
9.6. Par sacensību nolikuma neievērošanu, vainīgā persona maksā soda naudu 5-50 latu apmērā vai arī vainīgais dalībnieks tiek izslēgts no sacensībām;
9.7. Protesta iesniedzējs neapmierinātības gadījumā var iesniegt apelāciju LAF Nacionālā Sporta Kodeksa noteiktajā kārtībā;
9.8. Par atkārtotu tehnisko noteikumu neievērošanu sportists var tikt sodīts ar diskvalifikāciju uz laiku līdz 2 sacensībām vai ar naudas sodu līdz 250 latiem.
9.9. Apelācijas maksa LAF prezidijā – 700 Ls
9.10. Apelācijas iesniegšana saskaņā ar LAF sporta kodeksu

Download - WORD formata
Lietotāja avatārs
Drifty

 
Atbildes: 91
Pievienojies: 07 Oktobris 2009, 20:51

2010. gada Latvijas Drifta kausa („street” klase)

Atbildētlietotājs Drifty rakstīja 13 Janvāris 2010, 01:29

2010. gada Latvijas Drifta kausa („street” klase)
NOLIKUMS



1. Vispārīgie noteikumi.
2. Sacensību rīkošana, tiesāšana.
3. Sacensību norises vieta un laiks.
4. Sacensību dalībnieki.
5. Sacensību automašīnas, sportista ekipējums.
6. Sacensību norise.
7. Komandu ieskaite.
8. Rezultāti.
9. Protesti un apelācijas.



1. Vispārīgie noteikumi

1.1 Šis nolikums saskaņā ar LAF Nacionālo Sporta kodeksu nosaka 2009. gada Latvijas Drifta kausa (turpmāk tekstā – Kauss) sacensību rīkošanas, norises un tiesāšanas kārtību, kā arī prasības sacensību dalībniekiem un noteikumus Kausa kopvērtējumam. Drifta sacensību noteikumu grozījumus un papildinājumus akceptē vienīgi LAF Prezidijs vai LAF Šosejas komisija.
1.2 2010. gada Latvijas Drifta Kausā atļauts piedalīties drifta sportistu licenču īpašniekiem, kas iegūstamas sacensību reģistrācijas dienā un maksa iekļauta dalības maksā.
1.3 Par šajā nolikumā neatspoguļotiem jautājumiem lēmumu pieņem:
1) komisāri, ja lēmums tiek pieņemts Kausa posma norises laikā;
2) šosejas komisijas padome, ja lēmums tiek pieņemts citā laikā.
1.4 Nolikuma papildinājumi tiek paziņoti sacensību dalībniekiem sacensību posma norises dienā uz oficiālā informācijas dēļa, LAF interneta mājas lapā.
1.5 Drifts ir sacensības ar startu gaitā un finišu gaitā nenoteikta garuma distancē. Drifts ir braukšanas tehnika, kurā braucējs ieņem sacensību joslu, kas dod vislielāko ātrumu un tādu leņķi, lai automašīnu varētu pakļaut vadāmai sānslīdei (ieteicamo joslu parasti vai vienmēr nosaka tiesneši dalībnieku sapulces laikā).

2. Sacensību rīkošana, tiesāšana

2.1. Sacensības, saskaņā ar LAF Nacionālo Sporta kodeksu, šī Nolikuma ietvaros rīko attiecīgā Kausa posma rīkotājs, sadarbībā ar LAF Šosejas komisiju un drifta darba grupu.
2.2. Sacensības tiesā LAF Šosejas komisijas padomes apstiprināta tiesnešu kolēģija saskaņā ar LAF Nacionāla Sporta kodeksu, šī Nolikuma un tā pielikumu prasībām.
2.3. Vērtēšanas kritēriji tiek noteikti šī nolikuma pielikumā Nr.2 un ir šī nolikuma neatņemama sastāvdaļa.
2.4. Sacensību rīkotājam nolikums jāiesniedz LAF saskaņošanai termiņos, kas noteikti Kodeksā. Bez LAF saskaņošanas nav pieļaujama plānojamo sacensību reklāma.
2.5. Nolikumā jānorāda precīza starta procedūra (automašīnas novietošana starta pozīcijā, karoga vai luksofora signāls un tml.) un principi, pēc kādiem tiks noteikti starti.
2.6. Rīkotājam jānodrošina pēc iespējas līdzvērtīgi starta apstākļi katram braucējam.

3. Sacensību norises vieta un laiks

3.1. Kauss notiek LAF Šosejas komisijas padomes atzītās trasēs, saskaņā ar LAF Šosejas komisijas Padomes apstiprināto sacensību kalendāru 2010. gadam.

3.2. Drifta sacensības notiek slēgtās trasēs (Kodeksa 2.36.1.punkts). Sacensību trase uz sacensību laiku obligāti ir jāslēdz vispārējai satiksmei un jānovērš neatļauta iekļūšana tajā (Kodeksa 5.2.punkts).
3.3. Trases drošības shēmu apstiprina LAF šosejas komisija.
3.4. Trases aprakstam jābūt ietvertam Nolikumā. Trases shēma sacensību dienā jāpublicē sacensību oficiālajā informācijas stendā.
3.5. Sacensību automašīnu iedalījumu ieskaites grupās Rīkotājs norāda Nolikumā.
3.6. Braucieni sākas dienaskārtībā paredzētajā laikā. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par braucēja un automašīnas savlaicīgu ierašanos uz brauciena startu.
3.7. Starta saraksts jāpublicē oficiālajā informācijas stendā ne vēlāk kā 15 minūtes pirms pirmā braucēja starta


4. Sacensību dalībnieki

4.1. Sacensībās atļauts piedalīties braucējiem ar LAF un citu valstu federāciju izsniegtām drifta sportistu licencēm 2010. gadam.
4.2. Kausa ieskaitē startējošajiem dalībniekiem licences iegūstamas uz vietas, kopā ar sacensību reģistrāciju. Atsevišķa licencēšanās nav nepieciešama.
4.3. Dalībnieks sacensību laikā nedrīkst atrasties alkohola, narkotiku vai citu apreibinošo vielu ietekmē. Sods – izslēgšana no sacensībām un licences zaudēšana. Dalībnieka veselības stāvoklis nedrīkst traucēt vadīt automašīnu.


5. Sacensību automašīnas, sportista ekipējums

5.1. Sacensību automašīnām jābūt sagatavotām saskaņā ar LAF Šosejas komisijas drifta darba grupas izstrādātiem un LAF Tehniskās komisijas apstiprinātiem drifta tehniskajiem noteikumiem 2010.gadam.
5.2. Drifta sacensībās drīkst piedalīties ar aizmugures piedziņas automašīnām.
5.3. Drifta sacensībās atļauts piedalīties ar LAF, CSDD vai citā valstī noteiktajā kārtībā reģistrētām, LAF drifta tehniskajiem noteikumiem atbilstošām aizmugures piedziņas automašīnām. Par citu automašīnu startēšanu un piederību kādai no klasēm lemj galvenais tiesnesis, ņemot vērā tehniskā komisāra ieteikumus. LAF drifta tehniskie noteikumi ir šī nolikuma pielikums Nr.3 „Tehniskās prasības PRO klases automobiļiem Drifta automašīnām 2010. gadam“ un Nr.4 „Rekomendētās tehniskās prasības automobiļiem Drifta sacensībām 2010. gadam“ un ir šī nolikuma neatņemamas sastāvdaļas.
5.4. Ar piereģistrētu sporta automašīnu sacensībās drīkst piedalīties ne vairāk kā 2 dalībnieki.
5.5. Ar galvenā tiesneša atļauju var mainīt pieteikto sacensību automašīnu pret rezerves automašīnu, tas ir, citu automašīnu, kas nepiedalās sacensībās. Rezerves automašīna jāpiesaka un jāatrāda tehniskajai komisijai pie reģistrācijas.
5.6. Braucēja drošības ekipējums tiek pārbaudīts automašīnu tehniskajā komisijā. Tehniskajam komisāram ir tiesības pārbaudīt Dalībnieka drošības ekipējumu jebkurā sacensību brīdī.
5.7. Sacensību laikā dalībniekam stingri rekomendēts lietot FIA homoloģētu, autosportam paredzētu kombinezonu, cimdus, apavus. Sacensību braucienu laikā dalībniekam nedrīkst būt atkailinātas rokas, kājas vai citas ķermeņa daļas, jābūt slēgtos apavos.
5.8. Drifta sacensību laikā dalībniekam jābūt piesprādzētam ar drošības jostām. Dalībniekam automašīnā ir jābūt aizsprādzētā motorsportam paredzētā aizsargķiverē. Sods par šī punkta neievērošanu – izslēgšana no brauciena.
5.9. Starta numuri dalībniekiem tiek piešķirti sacensību reģistrācijas kārtībā.
5.10. Dalībniekam drošības nodrošināšanai sacensību laikā jāizmanto drošības aprīkojums atbilstoši LAF Tehniskās komisijas apstiprinātiem noteikumiem.
5.11. Sacensību treniņu, kvalifikācijas braucienu un tandēmu braucienu laikā mašīnā drīkst atrasties tikai viens cilvēks – braucējs. Par nepiederošu personu atrašanos automašīnā braucēju soda ar izslēgšanu no sacensībām.
5.12. Pieteicējam jānodrošina sacensībām pieteikto automašīnu uzrādīšana sacensību tehniskajai komisijai Nolikumā paredzētajā laikā. Braucējiem jāuzrāda sacensību tehniskajai komisijai dalībnieka drošības ekipējums. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par sacensību automašīnas un dalībnieka drošības ekipējuma atbilstību. Ja tiek konstatēta automašīnas vai dalībnieka drošības ekipējuma neatbilstība, dalībnieku var sodīt ar aizliegumu startēt attiecīgajās sacensībās vai ar izslēgšanu no attiecīgajām sacensībām. Turklāt galvenajam tiesnesim ir tiesības ziņot par šo pārkāpumu LAF Šosejas komisijai, kas izskata jautājumu par automašīnas īpašnieka/vadītāja nesportisku rīcību.
5.13. Dalībniekam, automašīnai vai drošības aprīkojumam konstatētās nepilnības, vai defekti ir jālikvidē un atkārtoti jāveic attiecīgā pārbaude, līdz tehniskās komisijas beigām. Ja atkārtotajā pārbaudē auto atbilst noteikumiem, tas var piedalīties kvalifikācijā. Ja auto neiziet otrreizējo tehnisko pārbaudi, vadītājam ir jāpamet tehniskās pārbaudes zona un ir liegta dalība attiecīgajās sacensībās. Pēc katras sadursmes tehniskais komisārs pārbauda auto tehnisko stāvokli un nosaka vai tie drīkst turpināt sacensības. Ja tiek konstatēts defekts tandēmu cīņu laikā: vadītājam tiek dotas piecas minūtes, lai salabotu savu auto, remonts ir jāveic dalībnieku parkā, ne trasē. Dalībniekam ir jāinformē dalībnieku tiesnesis par savu rīcību. Piecas minūtes uzskaita dalībnieku tiesnesis, sākot no auto ierašanās dalībnieku parkā.

6. Sacensību norise

6.1. Tehniskā pārbaude
6.1.1. Sacensībām pieteiktajiem dalībniekiem Nolikumā paredzētajā laikā jāierodas uz dalībnieku dokumentu pārbaudi un jāuzrāda Nolikumā norādītie dokumenti. Dalībnieku dokumentu pārbaudē dalībnieki saņem Rīkotāja piešķirto starta numuru un Rīkotāja reklāmu.
6.1.2. Sacensību dalībnieku dokumentu pārbaude notiek saskaņā ar katra posma dienaskārtību sacensību sekretariātā.
6.1.3. Sacensību dalībniekam vai komandas pārstāvim dokumentu pārbaudes laikā sacensību sekretāram jāiesniedz:
1) sportista licence,
2) pieteicēja licence,
3) tiem dalībniekiem, kas startē komandu ieskaitē - komandas licence,
4) jāiemaksā sacensību dalības maksa.
5) jāinformē sacensību sekretariāts par savu oficiālo pārstāvi (ja nepieciešams).

6.2. Dalībnieku sapulces.
6.2.1. Dalībnieku sapulces laiks un vieta tiek norādīts Nolikumā vai Nolikuma papildinājumos, vai paziņots sacensību laikā, ja galvenais tiesnesis pieņem lēmumu par dalībnieku sapulces sasaukšanu. Dalībniekam vai tā Pieteicējiem ierašanās uz dalībnieku sapulci ir obligāta. Tikai pieteicējs ir atbildīgs par to, lai tā pārstāvētais dalībnieks saņemtu dalībnieku sapulcē sniegto informāciju par sacensību norisi.

6.3. Kvalifikācijas braucieni
6.3.1. Vērtētais brauciens sākas mirklī, kad sacensību transporta līdzeklis šķērso starta līniju un beidzas, kad transporta līdzeklis šķērso finiša līniju. Finiša līnija jāveido kā dubulta konusu līnija trases abās pusēs. Ja transporta līdzeklis vēl joprojām driftē pēc finiša līnijas, dotajā braucienā tas tiek sodīts ar 50 LVL naudas sodu.
6.3.2. Sacensību dalībniekiem sacensību kvalifikācijai tiek piešķirti 2 (vai vairāk) atsevišķi vērtēti (ne-secīgi) braucieni. Starta secība tandēmu braucieniem tiek noteikta, balstoties uz labāko braucienu kvalifikācijā, saskaņā ar noteikto shēmu (sk. P. 8.3)

6.4. Braucienu norise, starta kārtība, pāragrs starts, finišs
6.4.1. Starta, finiša, un sānu līnijām, kā arī trases norobežojumiem jābūt norādītiem ar uzskatāmiem apzīmējumiem un labi saskatāmiem katram dalībniekam. Ja sacensības notiek diennakts tumšajā laikā, jābūt izgaismotai starta un finiša zonai, trases norobežojumiem, kā arī dalībnieku parkam
6.4.2. Riepu sildīšana („burnout”) atļauta tikai šim nolūkam speciāli paredzētās vietās. Riepu sildīšanas laikā kategoriski aizliegts citām personām jebkādā veidā turēt dalībnieka automašīnu. Riepu sildīšanas laikā aizliegts vēl kādai personai atrasties šajā zonā.
6.4.3. Dalībniekam, kura automašīna ir apstājusies trasē un bez palīdzības no malas nevar turpināt braucienu, jāpaliek sacensību automašīnā līdz brauciena pārtraukšanai
6.4.4. Jebkāda palīdzība no malas trasē brauciena laikā ir aizliegta.
6.4.5. Dalībniekam aizliegts turpināt braucienu, ja automašīnas tehniskais stāvoklis apdraud braucēju vai sacensību drošību (tajā skaitā, ir būtiski traucēta redzamība caur vējstiklu un tml.). Lēmumu par atļauju piedalīties sacensības pieņem galvenais tiesnesis konsultējoties ar tehnisko komisāru.
6.4.6. Dalībniekiem aizliegts veikts treniņbraucienus starp sacensību braucieniem, ja vien tam nav paredzēta speciāla vieta.
6.4.7. Pēc finiša līnijas šķērsošanas dalībniekam vienmērīgi jāsamazina braukšanas ātrums, neizraisot straujas kustības, izslīdēšanu vai sānslīdi. Dalībniekam jāievēro nobraukšanas shēmas norādījumi un kustības noteikumi dalībnieku parkā.
6.4.8. Sacensības sākas ar dalībnieku dokumentu pārbaudi un/vai automašīnu tehnisko pārbaudi un beidzas pēc visvēlākā no sekojošiem laika limitiem:
- protestu iesniegšanas vai to izskatīšanas laika limita beigām;
- noslēguma tehniskās pārbaudes beigām;
- apbalvošanas beigām.
6.4.10 Par sacensību pārtraukšanu meteoroloģisko apstākļu vai drošības apsvērumu dēļ lemj Galvenais tiesnesis, sacensību Komisārs.

7. Komandu ieskaite

7.1. Lai startētu komandu ieskaitē, papildus Drifta sportista licencei nepieciešams iegūt arī komandas licenci.
7.2. Komandā startē ne mazāk kā 2 braucēji. Maksimālais dalībnieku skaits komandā – 4.
7.3. Rezultātus komandas ieskaitē skaita no 2 labākajiem komandā startējušajiem dalībniekiem.
7.4. Komanda sacensībās iegūst tik punktu, cik tās sastāvā labāko divu startējušo dalībnieku rezultātu summa.
7.5. Ja komandu rezultāts sacensībās ir vienāds, augstāka vieta tiek piešķirta tai komandai, kuras dalībnieks ir ieguvis augstāku vietu individuālajā ieskaitē.
7.6. Ja komandu rezultāts pēc pēdējām sacensībām 2010. gada sezonā ir vienāds – augstāka vieta tiek piešķirta tai komandai, kurai augstāks rezultāts pēdējā sezonas sacensībā.


8. Rezultāti


8.1 Sacensību rezultātu noteikšanas principus, ievērojot vispārējos drifta principus, nosaka Rīkotājs un norāda Nolikumā. Sacensību rezultāti tiek balstīti uz Tiesāšanas principiem.

8.2.Ja sacensībās notiek kvalifikācijas braucieni vai vairāku pakāpju fināli, Nolikumā jānorāda
precīza sacensību kārtība.

8.3. Kopvērtējuma punktus iegūst tikai tie dalībnieki, kas ir LAF biedri un iemaksājuši LAF biedra naudu 2010.gadam.

8.4. Kopvērtējuma punkti tiek piešķirti labākajiem 16 dalībniekiem katrās sacensībās pēc izslēgšanas shēmas tandēmu braucienos:

Attēls

8.5. No 5.-16. vietai punkti tiek piešķirti balstoties uz kvalifikācijas rezultātu (saskaņā ar tabulu – astotdaļfinālu uzvarētāji, kas neiekļūst pusfinālā savā starpā sadala 5-8 vietu, atkarībā no savstarpējā kvalifikācijas rezultāta, savukārt astotdaļfinālos zaudējušie dalībnieki savā starpā sadala 9-16 vietu, atkarībā no savstarpējā kvalifikācijas rezultāta). 9.-16. vietai tiek piešķirti punkti ar 1 punktu starpību. 5.-8. vietai tiek piešķirti ieskaites punkti ar 2 punktu starpību. 1.-4. vietai tiek piešķirti punkti ar 4 punktu starpību. Punkti tiek piešķirti visiem dalībniekiem, ja tie ir LAF biedri.


8. Protesti un apelācijas

9.1. Protestu var iesniegt tikai sportists vai sportista pieteicējs, uzrādot LAF licenci.
9.2. Protestu var iesniegt par sekojošiem pārkāpumiem:
a) par sacensību organizācijas neatbilstību šim nolikumam,
b) par automašīnu neatbilstību Tehniskajiem noteikumiem.
9.3. Iesniedzot protestu, jāiemaksā protestu nauda –100.00 Ls,
9.4. Protestu par pārkāpumiem brauciena laikā un par drifta automašīnas neatbilstību tehniskajiem noteikumiem jāiesniedz rakstveidā ne vēlāk kā 10 minūtes pēc iepriekšējo rezultātu paziņošanas;
9.5. Ja protests tiek apmierināts, protesta nauda tiek atdota tās iesniedzējam;
9.6. Par sacensību nolikuma neievērošanu, vainīgā persona maksā soda naudu 5-50 latu apmērā vai arī vainīgais dalībnieks tiek izslēgts no sacensībām;
9.7. Protesta iesniedzējs neapmierinātības gadījumā var iesniegt apelāciju LAF Nacionālā Sporta Kodeksa noteiktajā kārtībā;
9.8. Par atkārtotu tehnisko noteikumu neievērošanu sportists var tikt sodīts ar diskvalifikāciju uz laiku līdz 2 sacensībām vai ar naudas sodu līdz 250 latiem.
9.9. Apelācijas maksa LAF prezidijā – 700 Ls
9.10. Apelācijas iesniegšana saskaņā ar LAF sporta kodeksu

Download - WORD formata
Lietotāja avatārs
Drifty

 
Atbildes: 91
Pievienojies: 07 Oktobris 2009, 20:51

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Artur rakstīja 13 Janvāris 2010, 03:14

Vityok rakstīja:
Artur rakstīja:Vityok, а почему думаешь что других мест нет? Латвия большая..

mesta estj no o4enj malo, znaju toljko GSR v Adazhi i vse, i za4em kudato po Latvii kogda estj v Rige i ljudi imenno dlja Drifta mashyny gotovjat


Ну не знаю, как-то маловато получается у нас мастеров. Но спорить не буди потому что информации нет. :(
- Чем отличается хомяк от крысы?
- PR-менеджером
Lietotāja avatārs
Artur

 
Atbildes: 883
Pievienojies: 24 Februāris 2009, 23:13

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 14 Janvāris 2010, 20:26

Artur rakstīja:
Vityok rakstīja:
Artur rakstīja:Vityok, а почему думаешь что других мест нет? Латвия большая..

mesta estj no o4enj malo, znaju toljko GSR v Adazhi i vse, i za4em kudato po Latvii kogda estj v Rige i ljudi imenno dlja Drifta mashyny gotovjat


Ну не знаю, как-то маловато получается у нас мастеров. Но спорить не буди потому что информации нет. :(


Согласен, тоже спорить не могу... Но как-то уж оочень мало мест для тюнинга для дрифта .... впрочем + 1 вопрос которй нам интеерс.

з.ы. не прочитал полностью регламент Дрифта от ЛАФ, но замели одну деталь сразу .. ) Лаф сразу ставит такие рассценки на аппеляции, что вряд ли их кто-то когда-нибудь будет подавать.. )) Диктатурой попахивает, однако...

9. Protesti un apelācijas

9.3. Iesniedzot protestu, jāiemaksā protestu nauda –100.00 Ls,

9.6. Par sacensību nolikuma neievērošanu, vainīgā persona maksā soda naudu 5-50 latu apmērā vai arī vainīgais dalībnieks tiek izslēgts no sacensībām;

9.8. Par atkārtotu tehnisko noteikumu neievērošanu sportists var tikt sodīts ar diskvalifikāciju uz laiku līdz 2 sacensībām vai ar naudas sodu līdz 250 latiem.
9.9. Apelācijas maksa LAF prezidijā – 700 Ls
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Artur rakstīja 15 Janvāris 2010, 23:15

ladron rakstīja:
з.ы. не прочитал полностью регламент Дрифта от ЛАФ, но замели одну деталь сразу .. ) Лаф сразу ставит такие рассценки на аппеляции, что вряд ли их кто-то когда-нибудь будет подавать.. )) Диктатурой попахивает, однако...

9. Protesti un apelācijas

9.3. Iesniedzot protestu, jāiemaksā protestu nauda –100.00 Ls,

9.6. Par sacensību nolikuma neievērošanu, vainīgā persona maksā soda naudu 5-50 latu apmērā vai arī vainīgais dalībnieks tiek izslēgts no sacensībām;

9.8. Par atkārtotu tehnisko noteikumu neievērošanu sportists var tikt sodīts ar diskvalifikāciju uz laiku līdz 2 sacensībām vai ar naudas sodu līdz 250 latiem.
9.9. Apelācijas maksa LAF prezidijā – 700 Ls

Да, что то они душат апелляцию... Хотя ребята если честно, то наши судьи не такие уж и белые и пушистые и косяки частенько делают..
- Чем отличается хомяк от крысы?
- PR-менеджером
Lietotāja avatārs
Artur

 
Atbildes: 883
Pievienojies: 24 Februāris 2009, 23:13

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 17 Janvāris 2010, 18:44

Artur rakstīja:
ladron rakstīja:
з.ы. не прочитал полностью регламент Дрифта от ЛАФ, но замели одну деталь сразу .. ) Лаф сразу ставит такие рассценки на аппеляции, что вряд ли их кто-то когда-нибудь будет подавать.. )) Диктатурой попахивает, однако...

9. Protesti un apelācijas

9.3. Iesniedzot protestu, jāiemaksā protestu nauda –100.00 Ls,

9.6. Par sacensību nolikuma neievērošanu, vainīgā persona maksā soda naudu 5-50 latu apmērā vai arī vainīgais dalībnieks tiek izslēgts no sacensībām;

9.8. Par atkārtotu tehnisko noteikumu neievērošanu sportists var tikt sodīts ar diskvalifikāciju uz laiku līdz 2 sacensībām vai ar naudas sodu līdz 250 latiem.
9.9. Apelācijas maksa LAF prezidijā – 700 Ls

Да, что то они душат апелляцию... Хотя ребята если честно, то наши судьи не такие уж и белые и пушистые и косяки частенько делают..


Аппеляцию даже не знаю кто сможет подавать... по таким ценам это нереально...

А о том, что судьи у нас левые и косячат - это согласен, ошибаются довольно часто ...
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Artur rakstīja 18 Janvāris 2010, 02:49

Сегодня был на трассе Бикерниеки и немножко был смущён как некоторые наши дрифтеры стават машины не зиму.. :S
Пара фоток , имён называть не буду, кто следит за дрифтом сам узнает! 8-)
bikernieku_ziemas_trenins_124.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_127.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_128.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_130.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_132.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_133.jpg

И ещё...
bikernieku_ziemas_trenins_071.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_073.jpg
- Чем отличается хомяк от крысы?
- PR-менеджером
Lietotāja avatārs
Artur

 
Atbildes: 883
Pievienojies: 24 Februāris 2009, 23:13

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs RoZha rakstīja 18 Janvāris 2010, 16:22

Artur rakstīja:Сегодня был на трассе Бикерниеки и немножко был смущён как некоторые наши дрифтеры стават машины не зиму.. :S
Пара фоток , имён называть не буду, кто следит за дрифтом сам узнает! 8-)
bikernieku_ziemas_trenins_124.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_127.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_128.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_130.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_132.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_133.jpg

И ещё...
bikernieku_ziemas_trenins_071.jpg

bikernieku_ziemas_trenins_073.jpg



печально ((
у них же у него и у нее есть свои гаражи не ? ))
тут говорилось ранее что у Гвидо даже свой сервис (если я правило понял) зачем ставить это чудо на улицу ржаветь ?
та же девушка , когда была еще Volvo , она сама колдовала с машинкой в каком-то сервисе )) ну хотя им всем виднее
Lietotāja avatārs
RoZha

 
Atbildes: 87
Pievienojies: 14 Novembris 2009, 14:15
Atrašanās vietas: Рига, Илгюциемс

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Prostoj rakstīja 18 Janvāris 2010, 19:06

Хотя бы дерманьтином могли накрыть...
Lietotāja avatārs
Prostoj

 
Atbildes: 523
Pievienojies: 27 Februāris 2009, 18:46

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 18 Janvāris 2010, 19:10

Машина Гвидо видно, что стоит не так давно... хотя всё же дерматином смогли бы прикрыть...

У Кристены же... видимо ей её машина больше не нужна вообще... Перешла в коментаторы окончательно...
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Prostoj rakstīja 18 Janvāris 2010, 19:43

Может это такой пиар? :D
Lietotāja avatārs
Prostoj

 
Atbildes: 523
Pievienojies: 27 Februāris 2009, 18:46

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 19 Janvāris 2010, 20:29

Prostoj rakstīja:Может это такой пиар? :D


Чёрный и уж очень дорогой )
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs Artur rakstīja 21 Janvāris 2010, 23:26

RoZha rakstīja:печально ((
у них же у него и у нее есть свои гаражи не ? ))
тут говорилось ранее что у Гвидо даже свой сервис (если я правило понял) зачем ставить это чудо на улицу ржаветь ?
та же девушка , когда была еще Volvo , она сама колдовала с машинкой в каком-то сервисе )) ну хотя им всем виднее

Так авто и стоит рядом с гаражом на фотке с право в 2 метрах и есть сервис HGK Team...
А вот насчёт кристены не знаю, что-то она машину не щадит... Такая тачка как у неё думаю штук 10 000 стоить может. Может просто богатый человечек она! )))
- Чем отличается хомяк от крысы?
- PR-менеджером
Lietotāja avatārs
Artur

 
Atbildes: 883
Pievienojies: 24 Februāris 2009, 23:13

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs RoZha rakstīja 22 Janvāris 2010, 08:35

RoZha писал(а):печально ((
у них же у него и у нее есть свои гаражи не ? ))
тут говорилось ранее что у Гвидо даже свой сервис (если я правило понял) зачем ставить это чудо на улицу ржаветь ?
та же девушка , когда была еще Volvo , она сама колдовала с машинкой в каком-то сервисе )) ну хотя им всем виднее


Так авто и стоит рядом с гаражом на фотке с право в 2 метрах и есть сервис HGK Team...
А вот насчёт кристены не знаю, что-то она машину не щадит... Такая тачка как у неё думаю штук 10 000 стоить может. Может просто богатый человечек она! )))


В этой жизни все возможно %))
Lietotāja avatārs
RoZha

 
Atbildes: 87
Pievienojies: 14 Novembris 2009, 14:15
Atrašanās vietas: Рига, Илгюциемс

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs ladron rakstīja 23 Janvāris 2010, 02:40

RoZha rakstīja:RoZha писал(а):печально ((
у них же у него и у нее есть свои гаражи не ? ))
тут говорилось ранее что у Гвидо даже свой сервис (если я правило понял) зачем ставить это чудо на улицу ржаветь ?
та же девушка , когда была еще Volvo , она сама колдовала с машинкой в каком-то сервисе )) ну хотя им всем виднее


Так авто и стоит рядом с гаражом на фотке с право в 2 метрах и есть сервис HGK Team...
А вот насчёт кристены не знаю, что-то она машину не щадит... Такая тачка как у неё думаю штук 10 000 стоить может. Может просто богатый человечек она! )))


В этой жизни все возможно %))


Скайлайн стоит дороже 10 000 Евреев, если в хорошем состоянии .. Правда,скоро, кажется Кристене за него и 5000 не дадут )
Lietotāja avatārs
ladron

 
Atbildes: 688
Pievienojies: 26 Februāris 2009, 23:36

Re: Latvijas drifta čempionāts 2010 (Latvian Drift Series 2010)

Atbildētlietotājs RoZha rakstīja 23 Janvāris 2010, 02:53

ladron rakstīja:
RoZha rakstīja:RoZha писал(а):печально ((
у них же у него и у нее есть свои гаражи не ? ))
тут говорилось ранее что у Гвидо даже свой сервис (если я правило понял) зачем ставить это чудо на улицу ржаветь ?
та же девушка , когда была еще Volvo , она сама колдовала с машинкой в каком-то сервисе )) ну хотя им всем виднее


Так авто и стоит рядом с гаражом на фотке с право в 2 метрах и есть сервис HGK Team...
А вот насчёт кристены не знаю, что-то она машину не щадит... Такая тачка как у неё думаю штук 10 000 стоить может. Может просто богатый человечек она! )))


В этой жизни все возможно %))


Скайлайн стоит дороже 10 000 Евреев, если в хорошем состоянии .. Правда,скоро, кажется Кристене за него и 5000 не дадут )

что верно , то верно , но к таким машинам надо очень бережно обращаться, Латвия это не Германия и не другая страна где такого чудо завались ))
Кристена свой горизонт брала почти за 7 000 латов + налог(GB) + доставка + винил (и все что касается него ) ну вот и выходит ~ 10 000 латов

жалко :(
Lietotāja avatārs
RoZha

 
Atbildes: 87
Pievienojies: 14 Novembris 2009, 14:15
Atrašanās vietas: Рига, Илгюциемс

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Drift

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi


cron